Sunday, March 2, 2008

Към коя религия трябва да се присъедините

Според Belief-O-Matic на beliefnet.com оказа се, че аз трябва да се присъединя към нео-паганизма - велик е Тангра и аз съм неговия пророк:)
Belief-O-Matic дава възможност да проверите къде личните ви предпочитания и разбирания биха ви поставили в скалата на различните религии. Най-често това е унитарианският универсализъм, който, както говори името му, е доста универсален. Аз се оказах в графата на паганизма (където са Друидизма и всякакви други вярвания, за които нямам време, желания и нерви да разбирам), най-вероятно заради вярата ми в многобожието. Примерно, рано сутрин се моля на бога на задръстванията, с божествената си сила, да ми отвори Цариградско или 66. Следобед минавам на офисния бог - "о, офисни боже, помогни ми да не набия някого...". За това между впрочем е виновна една индийка, Вишна и богът на международните служители да я пазят.

No comments: